Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeTrochę kolega autor się myli Simson to była półtorej ceny Rometa i Simsonów było znacznie mniej, ilość Jawek na rynku też była znikoma, na przełomie 80/90tych Jawek 50 nie sprowadzał nikt, bo stwierdzali że się nie opłaca. Simson zresztą jak i Jawa poza większą mocą, miały większe przebiegi między-naprawcze. Romet Chart został wprowadzony około 1990 roku, co było około 5 lat za późno, poza tym Chart był drogi i mało seryjny. Romet padł z prozaicznego powodu, na początku lat 90-tych XX wieku, zapanowała moda na "rowery górskie", Romet to olewał nadal produkując składaki, szosowe rowery męskie i damskie, ale żadnych górali. W efekcie w magazyny były pełne rowerów, których nikt nie chciał, a nowy model pojawił się 6 lat za późno. W kwestii motorowerów znaczenie miało utrzymanie produkcji jednostek napędowych przez zakłady w Nowej Dębie. A główny powód braku rynku to zachwyt używanymi mopedami z Europy zachodniej, tu też trzeba było się rozwijać ale wiele polskich fabryk to przespało.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza